Studentski centar Rijeka

Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka

Kontakt

Tel. +385 51 584 530
scri.uniri@scri.hr

Obavijesti

Uveden eRačun za praćenje potrošnje subvencije za hranu

 

Digitalizacija sustava visokog obrazovanja ključna je za podizanje kvalitete studentskog standarda. Jedan od koraka u smjeru digitalizacije je i uvođenje programske podrške za automatizirano slanje obavijesti studentima putem e-pošte. Srce ovim novo razvijenim sustavom omogućava brzo i pouzdano slanje raznih informacija studentima koje su bitne za studentski život.

 

Prva implementirana funkcionalnost ovog sustava odnosi se na obavještavanje studenata o potrošnji subvencionirane studentske prehrane putem tzv. eRačuna.

 

Srce je uvođenjem eRačuna značajno unapredilo način na koji studenti mogu pratiti potrošnju svoje subvencije za prehranu te je smanjena mogućnosti zloupotrebe studentskih iskaznica i manipulacije artiklima i sadržajem računa te je omogućeno praćenje potrošnje subvencije u stvarnom vremenu. Naime, nakon svake transakcije u restoranu subvencionirane studentske prehrane, studenti će na upisanu adresu e-pošte zaprimiti obavijest koja uključuje sve relevantne podatke o prethodno napravljenoj transakciji. Zahvaljujući eRačunima, studenti mogu voditi osobnu evidenciju svojih troškova. Obavijesti putem e-pošte omogućavaju jednostavno arhiviranje i pregled svih transakcija u bilo kojem trenutku.

 

Omogućavanje eRačuna je jednostavan proces koji od studenta zahtjeva prijavu na ISSP portal i odabir opcije „Slanje obavijesti“ koja se nalazi s lijeve strane osobnih podataka, slika 1. 

Slika 1: Prikaz lokacije novog sučelja koji će se studentima nalaziti s lijeve strane.

 

Jedna od ključnih značajki sustava je mogućnost personalizacije. Studenti u bilo kojem trenutku mogu:

 

  • Promijeniti adresu e-pošte na koju žele primati obavijesti.
  • Povući svoju dozvolu za primanje obavijesti, nakon čega će slanje obavijesti biti obustavljeno.

 

Važno je napomenuti da studenti u svakom trenutku mogu povući svoju dozvolu čime će prestati primati obavijesti na upisanu adresu e-pošte. Administratori ustanove i djelatnici studentske službe u čijoj nadležnosti se nalazi student nemaju pristup izmjeni funkcionalnosti slanja obavijesti putem e-pošte. Njihova uloga je ograničena isključivo na pregled podataka koji prikazuje je li student dao dozvolu za primanje obavijesti ili nije.

Obavijest Student servisa

 
Poštovani korisnici, 
 
minimalna naknada  za obavljanje studentskih poslova po satu u 2025. godini iznosi 6,06 eura neto. 
Preporučeni cjenik Student servisa za 2025. godinu se nalazi na sljedećoj poveznici: https://www.scri.uniri.hr/images/Servis/2025/studentski_cjenik_sijecanj_2025.pdf.
 

Obavijest o izboru rektora/rektorice Sveučilišta u Rijeci za mandatno razdoblje 2025.-2029.

 

Odluka Senata (.pdf)

 

U nastavku možete pronaći cjelovitu dokumentaciju pristiglih kandidatura za izbor rektora / rektorice Sveučilišta u Rijeci:

 

prof. dr. sc. Goran Hauser

Izjava o prihvaćanju kandidature (.pdf)

Program rada (.pdf)

Životopis (.pdf)

 

prof. dr. sc. Senka Maćešić

Izjava o prihvaćanju kandidature (.pdf)

Program rada i životopis (.pdf)

 

prof. dr. sc. Marta Žuvić

Izjava o prihvaćanju kandidature (.pdf)

Program rada (.pdf)

Životopis (.pdf)

Rezultati Natječaja za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025.– KONAČNA RANG LISTA

 

Studenti koji su ostvarili pravo na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca zaključit će ugovor o međusobnim pravima i obvezama sa Studentskim centrom Rijeka.

 

Ugovori će se potpisivati od 30.12.2024. do 17.1.2025. na recepciji Studentskog naselja Trsat u vremenu od 8 do 18 sati.

 

Studenti koji ne potpišu ugovor do navedenog datuma smatrat će se da su odustali od prava na potporu za smještaj kod privatnih stanodavaca. Ugovor se potpisuje uz obvezno predočenje studentske iskaznice (X-ice) ili osobne iskaznice.

 

Prilozi:

Rezultati Natječaja za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025.– PRIVREMENA RANG LISTA

 

U roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja privremene rang  liste studenti mogu podnijeti pismeni prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora Studentskog centra Rijeka.

Prigovori se dostavljaju isključivo putem elektroničke pošte na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

VAŽNA NAPOMENA: Rok za podnošenje prigovora nije produljenje natječajnog roka niti mogućnost za naknadno dopunjavanje natječajne dokumentacije. Prigovor se upućuje ukoliko je došlo do pogreške kod bodovanja dokumentacije poslane na natječaj. Upućuju se studenti da mogu samostalno putem online prijave (E-molba) provjeriti kriterije temeljem kojih su ostvarili bodove.

 

Povjerenstvo za rješavanje prigovora razmatra prigovore zaprimljene u roku te najkasnije u roku od petnaest (15) dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora donosi odluku o prihvaćanju ili odbijanju prigovora studenata i utvrđuje konačnu rang-listu.

 

Odluka o prihvaćanju ili odbijanju prigovora studenata biti će dostavljena elektroničkom poštom na e-mail adresu navedenu u prigovoru.

S obzirom da se radi o privremenoj rang listi, upozoravamo studente da postoji mogućnost da nakon proteka roka za prigovore odnosno nakon kreiranja konačne rang liste, padnu „ispod crte“ iako su trenutno „iznad crte“.

Konačna rang lista objaviti će se krajem prosinca.

 

Prilozi:

Obavijest o natječaju za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025.

Natječaj za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025.

 

Na temelju članka 20. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje NN 68/23 i 77/24 (dalje u tekstu: Pravilnik), Odluke o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2024./2025., KLASA: 602-01/24-03/00084, URBROJ: 533-04-24-0001 Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih od 2. srpnja 2024. godine (dalje u tekstu: Odluka),  a budući da kvota za smještaj kod privatnih stanodavaca (315) nije u cijelosti popunjena temeljem Natječaja za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i kod privatnih stanodavaca u akademskoj godini 2024./2025. od 01. srpnja 2024. godine, Sveučilište u Rijeci STUDENTSKI CENTAR RIJEKA, Ulica Radmile Matejčić 5, 51 000 Rijeka, raspisuje

 

Natječaj za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025.

 

NAPOMENA: Studenti koji su ostvarili pravo na subvenciju na subvencionirani smještaj kod privatnih stanodavaca temeljem Natječaja za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje u objektima smještaja Studentskog centra Rijeka i kod privatnih stanodavaca u akademskoj godini 2024./2025. od 01. srpnja 2024. godine i Javnog poziva studentima za ostvarivanje prava na subvencionirani smještaj kod privatnog stanodavca od 30. listopada 2024. godine NE MORAJU SE PONOVNO PRIJAVLJIVATI NA OVAJ NATJEČAJ.

 

Sve informacije u svezi Natječaja mogu se dobiti putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te od ponedjeljka 25. studenog 2024. godine i na telefonski broj 099 492 5801 svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati.

 

Popis dokumenata:

  1. Pročišćeni tekst Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje (NN 68/23,77/24) .(pdf) 
  2. Natječaj za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2024./2025. (.pdf) 
  3. Pojašnjenja i dokumenti potrebni za ostvarivanje bodova (.pdf)
  4. E-molba 

 

mole se studenti da ispune jedan od sljedećih obrazaca, ovisno o vrsti studija i godini koja je upisuje:

  1. Obrazac C (.pdf)
  2. Obrazac D (.pdf)
  3. Obrazac E (.pdf)
  4. Obrazac F (.pdf)
  5. Izjava o prihvaćanju uvjeta natječaja (.pdf)
  6. Popis dokumenata (.pdf)
  7. Izjava o članovima obitelji koji nemaju OIB (.pdf)
DRUŠTVENE MREŽE
facebook
instagram
google play
app store
footer-logo