Studentski centar Rijeka
Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka
Kontakt
scri.uniri@scri.hr
Ulica Radmile Matejčić 5
51000 Rijeka
Poštovani korisnici,
molimo Vas da ugovore za prosinac dostavite najkasnije do 26.01.2024. jer sve ugovore dostavljene nakon tog datuma nećemo biti u mogućnosti obračunati zbog zaključenja poslovne godine.
Hvala na razumijevanju.
Studenti koji su ostvarili pravo na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca zaključit će ugovor o međusobnim pravima i obvezama sa Studentskim centrom Rijeka.
Ugovori će se potpisivati od 27.12.2023. do 15.1.2024. na recepciji Studentskog naselja Trsat u vremenu od 8 do 15 sati, svaki radni dan.
Studenti koji ne potpišu ugovor do navedenog datuma smatrat će se da su odustali od prava na potporu za smještaj kod privatnih stanodavaca. Ugovor se potpisuje uz obvezno predočenje studentske iskaznice (X-ice) ili osobne iskaznice.
Prilozi:
Plan rada/dežurstva za period od 23.12.2023. do 07.01.2024. |
||
RADNO VRIJEME |
||
Restoran KAMPUS |
Restoran MINI |
|
LINIJA |
ŠANK |
|
PON - NED 12:00 - 19:00 |
PON - PET 8:00 - 15:00
SUBOTOM, NEDJELJOM I BLAGDANOM ZATVORENO |
PON - PET; NED 12:00 - 19:00
SUBOTOM ZATVORENO |
U roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja privremene rang – liste studenti mogu podnijeti pismeni prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora Studentskog centra Rijeka. Prigovori se dostavljaju isključivo preporučeno poštom na adresu:
STUDENTSKI CENTAR RIJEKA
„Povjerenstvo za rješavanje prigovora“
Radmile Matejčić 5,
51000 RIJEKA
s naznakom „PRIGOVOR NA REZULTATE NATJEČAJA
VAŽNA NAPOMENA: Rok za podnošenje prigovora NIJE produljenje natječajnog roka niti mogućnost za naknadno dopunjavanje natječajne dokumentacije. Prigovor se upućuje ukoliko student smatra da je došlo do pogreške kod bodovanja poslane dokumentacije. Prigovor koji je poslan vezano uz raspored po naseljima/učeničkom domu, Studentski centar Rijeka neće razmatrati niti donijeti odluku o prihvaćanju ili odbijanju prigovora.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora razmatra prigovore zaprimljene u roku te najkasnije u roku od petnaest (15) dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora donosi odluku o prihvaćanju ili odbijanju prigovora studenata i utvrđuje konačnu rang-listu.
Odluka o prihvaćanju ili odbijanju prigovora studenata biti će dostavljena poštom na adresu navedenu u prigovoru.
S obzirom da se radi o privremenoj rang listi, upozoravamo studente da postoji mogućnost da nakon proteka roka za prigovore odnosno nakon kreiranja konačne rang liste, padnu „ispod crte“ iako su trenutno „iznad crte“.
Konačna rang lista objaviti će se krajem prosinca.
Prilozi:
Poštovani studenti,
obavještavamo Vas da je od sada moguće isplatiti zaradu studenata na Revolut račune. Ukoliko imate želju za takvim isplatama molimo Vas da se javite u Student servis.
Na temelju Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje NN 68/23 (dalje u tekstu: Pravilnik), Odluke o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2023./2024.: KLASA: 602-01/23-03/00076, URBROJ: 533-04-23-001 i Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2023./2024.: KLASA: 602-01/23-03/00076, URBROJ: 533-04-23-0006 Ministarstva znanosti i obrazovanja, Sveučilište u Rijeci STUDENTSKI CENTAR RIJEKA, Radmile Matejčić 5, 51 000 Rijeka (dalje u tekstu: Studentski centar Rijeka), raspisuje
Natječaj za ostvarivanje prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje kod privatnih stanodavaca na području Rijeke u akademskoj godini 2023./2024.
Sve informacije u svezi Natječaja mogu se dobiti putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te od srijede 25. listopada 2023. godine i na telefonski broj 099 492 5801 svaki radni dan od 09,00 do 11,00 sati.
Popis dokumenata:
Studenti ispunjavaju jedan od sljedećih obrazaca, ovisno o vrsti studija i godini koja se upisala u akademskoj godini 2023./2024.:
PROVJERA PRAVA NA OBAVLJANJE STUDENTSKIH POSLOVA I ISPUNJAVANJE UVJETA ZA IZDAVANJE UGOVORA O OBAVLJANJU STUDENTSKIH POSLOVA
Sama provjera kriterija da li student ostvaruje pravo na studentski rad ili ne vrši se na https://issp.srce.hr/. Na toj stranici prijavite se korištenjem AAI@EduHr elektroničkog identiteta (u kategoriji Studenti) te provjerite imate li pravo na obavljanje studentskih poslova i ispunjavate li uvjete za izdavanje Ugovora o obavljanju studentskih poslova.
Na ovaj način status studenta se utvrđuje uvidom u elektroničke evidencije podataka o studentima u Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU) i Informacijskom sustavu studentskih prava (ISSP).
Podatke o statusu svakog studenta u ISSP dostavlja visoko učilište studenta te slijedom navedenoga, samo uvidom u sustav ISSP utvrditi će se da li student ispunjava uvjete za obavljanje studentskih poslova sukladno članku 10. stavcima 1., 2., 3.,4. i 5. Zakona.*
NAPOMENA: Studentski servis raspolaže istim podatcima koje prilikom provjere statusa vide i studenti jer ih se preuzima iz istog sustava.
Na sljedećoj slici vide se kriteriji studenta koji ostvaruje pravo na rad.
Na sljedećoj slici vide se kriteriji studenta koji NE ostvaruje pravo na rad.
*Zakon o obavljanju studentskih poslova
Uvjeti za obavljanje studentskoga posla
Članak 10.
(1) Student može sklopiti ugovor za obavljanje studentskoga posla (u daljnjem tekstu: ugovor) za vrijeme studiranja od dana upisa na visoko učilište.
(2) Pravo na sklapanje ugovora ne može biti duže od dvostrukog vremena trajanja studija na prvoj i drugoj razini.
(3) Posrednik može posredovati za studenta upisanog u tekuću akademsku godinu koji je u prethodnoj akademskoj godini ostvario najmanje 1 ECTS bod.
(4) Uvjet iz stavka 3. ovoga članka ne primjenjuje se na studenta koji upisuje prvu godinu studija i studenta koji je u prethodnoj akademskoj godini imao opravdan prekid studija.
(5) Posrednik ne može posredovati za studenta koji je dva puta promijenio studijski program i treći puta upisuje prvu godinu iste razine.